تعمیر سولاردام و مایکروویو کنوود در قزوین

مایکرووی، سولاردام، مایکروفر کنوود، از جمله وسایل مورد مصرف در آشپزخانه است که برای گرم کردن و بعضا پختن غذا به کار میرود. به دلیل مشغله زیاد مردم و نداشتن وقت در برخی اوقات برای پخت و پز با گاز، اقدام به گرم کردن غذاهای سرد و فریز شده در یخچال یا فریزر خود می نمایند اما مانند هر وسیله دیگری، خرابی این دستگاه ها اجتناب ناپذیر می باشد، که در صورت خرابی دستگاه و نیازش به تعمیرات، در روند زندگی آنها ممکن است مشکل ایجاد شده و به دلیل عادت نداشتن برخی افراد به صرف وقت برای گرم کردن غذا با گاز، توصیه می شود برای تعمیرات مایکروفر و مایکروویو کنوود با نمایندگی ها یا تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی از جمله کنوود کاستومرز در استان قزوین و شهرستان های استان قزوین تماس حاصل نمایید.

 

 

ایرادات رایج در تعمیر مایکروفر و مایکروویو کنوود و رفع آن­ها

 

علت روشن نشدن مایکروویو کنوود چیست؟

در صورت بروز این مشکل، ابتدا پریز برق را بررسی کنید. شاید مشکل از پریز است که سبب روشن نشدن مایکروویو می‌شود.

در قدم بعدی لازم است سیم‌های مایکروویو و دو شاخه را بررسی کنید.

ممکن است قفل دستگاه فعال باشد. در اینصورت مایکروویو روشن نمی‌شود به عبارت دیگر اطمینان حاصل کنید که به طور تصادفی از تایمر به جای طبخ معمولی استفاده نشده است. در را بازرسی کنید. اطمینان حاصل کنید که درب کاملا بسته است. اگر درب کاملاً بسته نباشد ممکن است مایکروفر کار کند اما گرم نمی­شود.

بررسی کنید مایکروفر در حالت آزمایشی نیست. هنگامی که مایکروفر در حالت Demo است، می­توانید از تمام عملکردهای مایکروفر استفاده کنید اما در این حالت چیزی گرم نمی­شود. یک روش آسان برای آزمایش حالت Demo، تنظیم زمان پخت و شروع مایکروفر است. در حالت دمو تایمر بسیار سریعتر از حد معمول شمارش معکوس می­کند. اگر واحد شما در حالت آزمایشی است برای راهنمایی در مورد نحوه خروج به دفترچه راهنمای مایکروفر مراجعه کنید.

 

علت گرم نشدن مایکروویو کنوود چیست؟

از دیگر مشکلات رایج، مربوط به گرم نشدن مایکروویو است. در اینصورت ابتدا درب و اتصالات آن را بررسی کنید. در صورتی که در این بخش مشکلی وجود داشته باشد، گرم نمی‌شود.

ترانس و قطعات الکترونیکی باید بررسی گردد.

در صورتی که غذای شما بیش از حد چرب باشد، ممکن است مایکروویو غذا را گرم نکند.

قفل درب را بررسی کنید. خراب شدن میکروسوئیچ عاملی مهم در بروز این مشکل است.

همچنین دیود و مگنترون نیز باید بررسی شود.

 

چرا سینی مایکروویو کنوود نمی‌چرخد؟

اولین علت نچرخیدن سینی، کثیف بودن آن است. سینی مایکروویو را به طور مرتب تمیز کنید. همچنین زیر سینی را بررسی کنید که تکه غذا گیر نکرده باشد.

چرخ دنده و موتور مایکروویو باید بررسی گردد.

اتصال بین موتور و دنده را بررسی کنید. بین این قطعات باید اتصال صحیح برقرار باشد.

 

علت جرقه زدن مایکروویو کنوود چیست؟

اگر مایکروویو جرقه می‌زند، اتصالات الکترونیکی آن باید بررسی شود.

بهتر است درون مایکروویو از ظروف فلزی استفاده نکنید. بلکه از ظرف‌های مخصوص مایکروویو استفاه نمائید.

قطعات داخلی را تمیز کنید.

 

علت کار نکردن گریل مایکروویو کنوود چیست؟

اگر بخش گریل مایکروویو روشن نمی‌شود، در قدم اول المنت باید بررسی شود. در صورتی که این بخش مشکل نداشته باشد، ترموستات را بررسی کنید.

برد دستگاه نیز باید بررسی شود.

 

در هنگام گرم شدن دود خارج می­شود:

اگر فر را 3-2 بار خاموش و روشن کنید متوقف می­شود. در صورتی که دستگاه در برنامه مایکرو دود نمی­کند و فقط در برنامه گریل یا کانوکشن دود می­کند، با تمیز کردن چربی و غذای مانده در توری، سقف و بدنه داخلی مشکل برطرف می­شود.

هنگام استفاده از مایکروفر بوی سوزاننده یا پلاستیکی وجود دارد:

از ظروف مخصوص مایکروفر استفاده کنید.

 

از داخل مایکروفر بوی بدی می­آید:

باقیمانده غذا یا پلاستیک ذوب می­شود و بوی بدی در فضای مایکروفر ایجاد می­کند.

 

پخت غذا در مایکروفر به خوبی انجام نمی­شود :

اگر در حین پخت درب مایکروفر را باز می­­کنید، دمای فضای داخلی مایکروفر کاهش می­یابد و این ممکن است نتایج پخت و پز شما را تحت تأثیر قرار دهد.

 

غذا گرم نمی­شود، در حالی که مایکروفر کار می­کند:

ممکن است حجم غذا زیاد باشد که در این صورت به زمان بیشتری نیاز دارد، یا فضای داخلی مایکروفر کثیف باشد. همچنین در ساعات اوج مصرف برق توان دستگاه کاهش پیدا می­کند. در صورت خرابی ترانس­های ولتاژ، سیم­ها و کابل­ها، با تعمیرگاه کنوود کاستومرز جهت تعمیرات ماکروفر کنوود خود تماس بگیرید.

 

صدای زیاد دستگاه:

نحوه قرار گرفتن سینی و ریل سینی دستگاه را بررسی کنید. از تمیز بودن ریل زیر سینی اطمینان حاصل کنید. روی سینی دستگاه ظرف سنگین قرار ندهید. ممکن است فن دستگاه روشن باشد و صدا ایجاد کند. درحالت مایکرو حتما از سه پایه استفاده کنید.

 

لامپ ماکروویو کار نمیکند:

در صورتی که لامپ اصلا کار نمی­کند، به احتمال زیاد لامپ سوخته است. اگر لامپ چشمک می­زند یعنی نیاز به تعویض دارد. اگر کم­ نور شده باشد به تنظیمات دستگاه ربط دارد. اگر لامپ دستگاه ایراد داشته باشد، خیلی راحت می­توانید با یک لامپ جدید تعویض کنید. لامپ در نزدیکی خازن قرار داده شده است و خطر آسیب به قسمت های دیگر وجود دارد

 بنابراین حتما باید با نمایندگی ها یا مرکز تعمیرات مایکروفر، مایکروویو و سولاردم کنوود در قزوین تماس حاصل فرمایید. اگر لامپ دستگاه بدون دلیل خاصی کم نور شده است، بدانید که بعضی مواقع کم نور می­شود زیرا ممکن است از دستگاه در حالت قدرت کم، مثل یخ زدایی یا گرم کردن غذا استفاده می­شود. برای بررسی می­توانید یک فنجان آب داخل دستگاه قرار داده و آن را در حالت نهایت قدرت قرار دهید، بعد بررسی کنید ببینید لامپ کامل روشن می­شود یا کم نور است.

 

خاموش شدن دستگاه هنگام کار:

به احتمال زیاد قفل درب خراب شده است یا فن موتور، ترانسفورمر، تاچ پد معیوب شده است. ممکن است به علت استفاده مداوم، قطعاتی مانند سوئیچ­ها و خازن، فرسوده شده باشند همچنین

اگر هنگام کار به صورت ناگهانی مایکروفرتان خاموش شد، بهتر است قبل از اقدام به روشن کردن مجدد آن با نمایندگی ها یا تعمیرگاه های مایکروفر و مایکروویو کنوود مانند مرکز مجاز تعمیرگاه تماس حاصل فرموده و مشکلتان را گزارش کنید و از آنها مشاوره بگیرید. ممکن است درب دستگاه مشکل داشته و قفل نگردد. اگر فن موتور کار نکند، قطعه ای به نام ترانسفورمر، دچار خرابی باشد و قطعاتی چون سوییچ و خازن که بسیار مهم هستند قدیمی شده باشند، این اشکال در دستگاه ایجاد می شود.

در تعمیرات ماکروفر کنوود، نباید وسیله ی خطرناکی چون خازن را خودتان تعمیر یا تعویض کنید و برای این امر باید حتما از تعمیرکاران متخصص کنوود کاستومرز در استان قزوین کمک بگیرید.

 

کار نکردن پاور دستگاه:

در این مواقع پیغامی در صفحه نمایش شما نشان داده می­شود و به راحتی قابل حل می­باشد. می­توانید با تعمیرگاه کنوود کاستومرز تماس بگیرید تا شما را در جهت رفع مشکل و تعمیر ماکروفر یا ماکروویو کنوود شما راهنمایی کنند.

 

 

چرا مایکروفر غذا را گرم نمی کند؟ نحوه تعمیر و عیب یابی ماکروفر کنوود در این مواقع؟

در صورت گرم نشدن غذا در دستگاه باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماکروفر کنوود به کار ببرید:

باید دقت داشته باشید زمانی که حجم مواد غذایی زیاد باشد، مواد غذایی در مایکروفر دیرتر گرم تر می شود.

در این صورت باید تنظیمات ماکروفر را بر اساس میزان حجم غذا مجدداً تنظیم کنید یا میزان حجم غذا را کاهش دهید.

بعد از استفاده از مایکروفر محفظه را کاملاً تمیز کنید.

زمانی که مواد غذایی به دیواره محفظه مایکروفر چسبیده باشد، گرما به خوبی انتقال پیدا نمی کند و مواد غذایی به خوبی گرم نخواهد شد.

خراب شدن دیود مایکروفر و مگنترون ماکروفر نیز می توانند در گرم نکردن غذا موثر باشند..

گاهی ممکن است زمان مناسبی را برای استفاده از مایکروفر انتخاب نکرده اید و جریان برق به خوبی وارد ماکروفر نشود.

 

علت خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروفر چیست؟ چطور تعمیر ماکروفر کنوود در این مورد ممکن است؟

نگران نشوید، خارج شدن هوای گرم به دلیل کار کردن فن مایکروفر است.

 

 

چگونه مایکروفر کنوود را تمیز کنیم؟

مایکروفر Kenwood را مرتب تمیز کنید تا از جمع شدن ناخالصی­ها در داخل و یا داخل آن جلوگیری شود.

روش اول: برای تمیز کردن آن از یک پارچه نرم در آب صابون استفاده کنید. خوب بشویید و خشک کنید.

روش دوم: یک فنجان آب لیمو رقیق شده را روی مرکز چرخنده مایکروفر قرار دهید. آن را به مدت 10 دقیقه با حداکثر توان گرم کنید. وقتی چرخه کامل شد صبر کنید تا مایکروفر خنک شود. سپس در را باز کرده و محفظه پخت و پز را با دستمال تمیز کنید.

روش سوم: با دستمال آغشته به محلول آب و جوش­شیرین پاک کنید.

احتیاط:

آب را به دریچه های مایکروفر نریزید.

از مواد ساینده و شیمیایی برای تمیز کردن استفاده نکنید.

 

 

چه موقع با مراکز تعمیر ماکروفر و ماکروویو کنوود تماس بگیریم؟

به طور کلی زمانی که اتفاقات زیر برای دستگاه شما رخ داد باید با نمایندگی ها یا تعمیرگاه ارائه دهنده خدمات کنوود تماس حاصل نموده و تعمیرات مایکروفر کنوود را با استفاده از کادر تخصصی تعمیرکاران این مجموعه انجام دهید.

زمانی که مایکروفر شما هنگام کار کردن جرقه می زند دچار ایراد فنی است.

زمانی که دستگاه شما بدون قطع برق بی دلیل خاموش شد دچار نقص فنی می باشد.

اگر لامپ دستگاه سوخته یا کم نور شده باید آن را تعویض کنید.

اگر غذا درون دستگاه گرم نمی شود.

اگر دکمه های دستگاه عملکردی ندارند و کار نمی کنند.

اگر قفل درب مایکروفر، مایکروویو و یا سولاردام کنوود شما مشکل دارد و بسته نمی شود. بهتر است مشاوره بگیرید.

در صورتی که برد دستگاه و موتور آن خراب باشد قبل از هرکاری و هر چیزی باید از تعمیرکار متخصص کمک گرفته و اقدام به تعویض این قطعات با قطعات اورجینال توسط نمایندگی های مجاز کنید.

 

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در کنوود کاستومرز

کنوود کاستومرز با پیشینه قابل اعتماد، یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماکروفر کنوود در استان قزوین محسوب می شود. تعمیر مایکروفر در کنوود کاستومرز به صورت تخصصی در محل، بدون نیاز به جابجایی دستگاه صورت می گیرد.

حتی اگر گارانتی مایکروفر شما به پایان رسیده باشد، این مجموعه خدمات خود را به شما ارائه خواهد داد. شما با درست استفاده کردن از مایکروفر، تمام تلاش خود را انجام می دهید تا ماکروفر همیشه سالم بماند. اما با تمام شدن عمر مفید قطعات، مایکروفر دچار ایراد شده و باید قطعات را تعویض کنید.

 

هزینه تعمیر مایکروویو کنوود چقدر است؟

در نمایندگی تعمیر مایکروویو کنوود، نگران هزینه تعمیر نباشید. در کنوود کاستومرز، کلیه هزینه‌های مربوط به تعمیر، طبق نرخ مصوبه اتحادیه بوده و هزینه‌ای بیشتر از مشتریان دریافت نمی‌شود. لازم به ذکر است به دلیل ارائه خدمات تعمیر در محل و نداشتن هزینه مربوط به جا به جایی، در وقت و هزینه شما تا میزان زیادی صرفه جویی خواهد شد. بنابراین با آسودگی خاطر از خدمات ما بهره مند شوید.

 

چگونه از خدمات این سایت بهره مند شویم؟

برای بهره مندی از خدمات می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل نموده و یا درخواست تعمیر لوازم خانگی کنوود خود را در سایت ثبت نمایید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، درخواست خود را ثبت نمائید. همچنین می‌توانید به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نمائید. جهت ثبت درخواست به صورت اینترنتی، فرم مربوطه را تکمیل نمائید.

 


نمایندگی تعمیر مایکروویو کنوود در استان قزوین و تمام شهرستان های استان

بهره مندی از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات کنوود، سبب اطمینان خاطر شخص شما نیز خواهد شد. چرا که در این مجموعه کلیه خدمات با ارائه ضمانت نامه انجام خواهد گرفت. بنابراین در صورت خراب شدن مایکروویو خود، تنها از طریق تماس با ما، از خدمات اصولی بهره مند گردید و کلیه مشکلات مایکرویو خود را رفع کنید. آرا سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر در کلیه مناطق تهران و شهرستان‌های اطراف است. برای رفع مشکل مایکروویو خود با ما تماس بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مقالات آموزشی تعمیر و نگهداری لوازم خانگی کنوود

  • ID
مرکز خدمات جاروبرقی کنوود آذربایجان شرقی

همانگونه که میدانید جاروبرقی وسیله ای الکترونیکی است که با مکش، زباله های سطوح مختلف را جمع و در کیسه خود نگه میدارد ، این وسیله با اختلاف فشاری که ...

اگر نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی درست نباشد حتی بهترین دستگاه ها هم عملکرد خوبی نخواهند داشت. این احتمال وجود دارد که شما حداقل یک کار را غلط ...

علائم و نوشته های روی دیسپلی یا همان صفحه نمایش مایکروویو کنوود KENWOOD به چه معناست؟ در ادامه با کنوود KENWOOD کاستومرز همراه باشید تا به بررسی و ...

اگر دیگ ماشین لباسشویی اصلا پدال یا نگهدارنده‌ی قابل تعویض نداشت، و آنها را هنگام ساخت دیگ، در داخل بدنه‌ی فولادی آن جای‌گذاری می‌کردند (که اغلب ...

مایکرووی، سولاردام، مایکروفر کنوود، از جمله وسایل مورد مصرف در آشپزخانه است که برای گرم کردن و بعضا پختن غذا به کار میرود. به دلیل مشغله زیاد مردم و ...

یکی از خطرناک ترین وسایل در بین سایر لوازم خانگی، مایکروفر کنوود است و اگر کوچکترین خرابی در آن بوجود آید بدون دانش و تخصص کافی آن را تعمیر ...

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی کنوود می‌تواند به مسائل مختلفی، از یک مشکل کوچک تا بزرگ گرفته مربوط باشد. اما شما با دانستن علت صدای لباسشویی کنوود ...

لاستیک یا نوار درب یخچال کنوود یکی از مهمترین اجزای یخچال کنوود است که در کارکرد آن بسیار موثر است. نوار یا لاستیک دور درب یخچال کنوود از ورود هوای ...

امروزه استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید کنوود امری متداول است و می‌توان یک یخچال از این مدل را در بیشتر خانه‌‌ها پیدا کرد. از مزایای یخچال‌های ساید ...

آیا تا به حال به این فکر کردید که شاید ماشین لباس‌شویی کنوود شما خراب شود؟ آن وقت تکلیف لباس‌های کثیف چه می‌شود؟ اگر حتی تصور شستن لباس با دست سخت ...

چگونه بفهمیم گاز یخچال خالی شده

سیکل گردش گاز یخچال

بسیاری از مصرف کننده های خانگی و تجاری یخچال فریزر این تصور را دارند که گاز یخچال هر چند وقت یکبار نیاز به شارژ داشته و این گاز ...

لرزش لباسشویی کنوود
در این مقاله سعی شده تا با زبانی ساده مشتریان راهنمایی گردند تا بتوانند بدون نیاز به تکنسین از لرزش ماشین لباسشویی بکاهند ؛
 
1.محل نصب ...
راهنمای تمیز کردن مایکروویو کنوود

مایکروفرها امروزه یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه و اداره ها تبدیل شده اند. تقریبا برای هر کاری می شود به آن ها مراجعه کرد ؛ پخت ...

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود

 تاریخچه ماشین ظرفشویی 

ماشین ظرفشویی از بهترین وسایل ابداع شده توسظ بشر به جهت سهولت در زندگی شهری است چرا که با کاهش زمان,صرفه جویی انرژی باعث ...

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی کنوود

 تاریخچه ماشین لباسشویی 

لباسشویی از بهترین وسیله های اختراع شده در کاهش زحمت انسان ها برای شستن البسه میباشد  و در دستگاه های امروزی علاوه بر آپشن ...

نکات ایمنی یخچال کنوود

پیشاپیش از خرید برند کنوود و انتخاب خدمات ایران سرویس به شما تبریک عرض می کنیم ؛ شایان ذکر است حتما قبل از استفاده از دستگاه خود به مطالعه نکات زیر ...

Load More